Vindt u uw vraag en/of antwoord hier niet terug? Laat het ons weten via info@jobhealth.be en wij zorgen ervoor dat uw vraag snel beantwoord wordt.
 

Wie kan gebruik maken van dit jobplatform?

Jobhealth.be staat open voor alle gezondheidsprofessionelen en voor iedereen die werk zoekt binnen de gezondheidssector (artsen, apothekers, verpleegkundigen, kinesitherapeuten, … maar ook technisch en administratief personeel).

Waarom een profiel aanmaken?

Met een profiel zal u enerzijds gemakkelijker online kunnen solliciteren voor vacatures die u bij ons terugvindt. Anderzijds kunnen rekruteerders (die op Jobhealth.be een account hebben) u snel vinden als potentiële kandidaat en met u contact opnemen. Bovendien is het volledig gratis.

Hoe een profiel aanmaken?

Een profiel kan u aanmaken van zodra u een (gratis) account heeft aangemaakt. Volg hiervoor deze link. Op de pagina «Ik wil een account aanmaken», kiest u de optie «Werkzoekende» en vult u het formulier in met de basisgegevens. Deze gegevens omvatten uw naam, een geldig mailadres en een wachtwoord.  Eénmaal volledig ingevuld, klikt u op de knop «Maak mijn account».
U wordt onmiddellijk omgeleid naar de profielpagina waar u uw profiel kan vervolledigen.

Welke informatie is minimum vereist voor het aanmaken van een profiel?

Jobhealth.be legt geen minimale informatie op. Jobhealth.be wenst wel te benadrukken dat hoe meer informatie u verstrekt hoe gemakkelijker en vlotter een rekruteerder uw profiel kan beoordelen en met u contact kan opnemen.

Wie kan mijn profiel inkijken?

Uw profiel kan alleen worden ingekeken door personen met een (betalende) account van rekruteerder. Bovendien wordt aanvankelijk alleen een anoniem profiel getoond waarin volgende gegevens niet zichtbaar zijn : naam en voornaam, postadres, telefoon/gsm, LinkedIn-profiel, mailadres, huidige (of laatste) werkgever, foto en video.
Indien de rekruteerder op basis van dit anonieme profiel in u is geïnteresseerd, kan hij/zij uw profiel aankopen en heeft hij/zij vervolgens toegang tot uw volledig profiel (met uitzondering uiteraard van uw wachtwoord).

Welke informatie van mijn profiel is toegankelijk voor rekruteerders?

In een eerste selectiefase is de informatie die een rekruteerder te zien krijgt, beperkt tot een anoniem profiel. Nadien kan de rekruteerder – mits betaling – uw volledig profiel inkijken (met uitzondering uiteraard van uw wachtwoord).

Waarom een anoniem profiel?

Door het tonen van anonieme profielen in de eerste fase van een selectie zullen alle kandidaten min of meer dezelfde kansen krijgen zonder hun identiteit prijs te geven. Eénmaal een rekruteerder op basis van wie u bent, van welke studies u heeft gedaan en van uw werkervaring van oordeel is dat u een geschikte kandidaat zou kunnen zijn voor zijn vacante betrekking, kan hij – na betaling – uw volledig profiel inkijken en met u contact opnemen.
Op die manier beschermen wij ook zoveel mogelijk uw privacy.

Hoe solliciteer ik voor een vacature?

Bij elke advertentie staat er een knop «Online solliciteren». Deze knop brengt u naar een formulier dat reeds ingevuld is indien u beschikt over een cv-profiel en is tevens de snelste en gemakkelijkste manier om te solliciteren. Indien u niet over een cv-profiel beschikt, moet u aan de hand van dit formulier alle vereiste gegevens invullen evenals uw cv opladen (in docx- of pdf-formaat) om te kunnen solliciteren.
Sommige rekruteerders wensen hun eigen sollicitatieplatform te gebruiken. In dat geval zal dit duidelijk worden aangegeven.

Kan ik ook zonder profiel solliciteren?

Dat is mogelijk, maar dan zal u voor elke sollicitatie telkens opnieuw al uw gegevens moeten invoeren en ook alle documenten (uw cv en eventuele aanbevelingsbrieven) moeten meesturen.

Kan ik een video gebruiken om te solliciteren?

Dat kan u inderdaad. In uw profiel – onder de rubriek Video – kan u een link toevoegen naar een video die u reeds eerder op een website voor videohosting (Youtube, Vimeo, …) heeft opgeladen. De video zal voor ingelogde rekruteerders bovenaan rechts zichtbaar zijn in uw profiel.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?

Klik in de rechterbovenhoek van deze pagina op de knop «Aanmelden». Op de pagina die verschijnt, bevindt zich een link «Ik ben mijn wachtwoord vergeten». Klik op deze link en geef het e-mailadres in dat u heeft gebruikt de eerste keer dat u zich op Jobhealth.be heeft ingeschreven. Klik op «Verzend» en wij sturen u een mail met de nodige info om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Indien uw e-mailadres niet wordt teruggevonden, heeft u nog geen account bij Jobhealth.be en zal u eerst een account moeten aanmaken.

Ik heb de mail om een nieuw wachtwoord in te stellen niet ontvangen. Hoe kan dit?

De mail is vermoedelijk in uw spamfolder terechtgekomen. Als u deze mail toch niet in uw spamfolder terugvindt, neemt u best contact met ons op.

Ik heb al een account als werkgever. Kan ik deze ook gebruiken om een eigen profiel als kandidaat aan te maken?

Neen, beide accounts zijn verschillend. U dient voor beide diensten over een aparte account te beschikken.